God jul! (En dag försent men äh!)

Jag och Christoffer fick en massa fina julklappar till lägenheten igår! Jag är riktigt riktigt glad över allting! Jag tog lite foton på lite av julklapparna (inte allt, det orkar jag inte!)

Vi fick en elvisp och ett våffeljärn i Chilliserien, nu är den nästan komplett. Riktigt snygg design på den serien. Fick detta av mamma och pappa.

Vi fick en jättefin vas och en fin fruktskål, även det av mamma och pappa.

Lyktan fick vi av mamma och pappa. Och ljuset fick vi av Sara. Det står på mitt nattduksbord, finfint!

Dem fina svarta vasarna fick av Isabell, sjukt snygga!









Jag fick även en fin väska av Sara, presentkort på H&M av mina föräldrar och mormor, gardinkappa av mormor, bäddset av mamma och pappa, badbomber av Roy och Susanne, pengar av Roy och Suanne, fotopapper av Emil och Ellen, morgonrock av Johanna, öronhängen av Thobias och lite mer som jag inte kan komma på just nu.
Riktigt roliga julklappar! Ikväll ska jag och Christoffer till bröderna Ivanov på julbord och sen drar vi ut till krogen. God jul på er och glad fortsättning!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR