Morgon i stallet

Jag gick upp tidigt imorse för att följa med Martina och Sara (bruttan på bilden) ut till Holm, där Martina har sin fina häst Vandor. Hon ville att jag skulle ta lite kort på honom så hon kan skicka ut julkort så det gjorde jag jättegärna! Det var dock extremt mycket dimma så bilderna blev lite "dimmiga" eller vad man ska säga haha.

Nu ska jag snart bege mig mot jobbet f.ö, börjar klockan två och jobbar stängning. Så efter stängningen så ska jag faktiskt vara kvar på Bus då det är personalfest där ikväll! Så jag får göra mig iordning lite snabbt där efter jag slutat så stannar jag fint där tills resten av folket kommer. Kameran hänger med, dock inte system men digitalkameran så några skojiga bilder hoppas jag på.




Lina [FOTOBLOGG]

SV: Tack så himlans mycket, desamma :)


Blogg: http://linanylander.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR