Tallest man on earth

Nästan en vecka sedan jag uppdaterade bloggen, rätt dåligt av mig måste jag medge. Den här helgen har hur som helst inte varit på min sida - i fredags åkte jag på en fruktansvärd nackspärr. Jag skulle testa en tomteluva (?) på jobbet och helt plötsligt knakade det till ordentligt i nacken och fy satan vad ont det gjorde! Men jag hade ju stängning så jag fick snällt jobba på, såg dock ut som ett retard. Grimaserade och hade huvudet på sned. När jag kom hem tog hjärtat hand om mig, hjälpte mig ta av mig och massera. När natten kom då så hade jag riktigt svårt att sova, kunde inte ligga på ena eller andra sidan, rörde på mig som tusan. Vid tre tiden hade jag ännu inte somnat och då vaknade Christoffer och sa att han älskar mig men att han går och lägger sig på soffan. Haha! Jag bad om ursäkt för att jag var så jobbig men han (som är så söt och bäst) sa att det inte var mitt fel så kysste han mig. Förstår ni att Christoffer är bäst i världen?

På lördagen kunde jag inte ens resa mig upp så det blev inget jobb för mig. Plus att jag åkte på en förkylning. Så idag är det heller inget jobb, nacken bråkar och förkylningen retas genom att göra så jag nyser lite då och då. Gulligt av min kropp.
Jag vaknade imorse av att Christoffer viskade att han älskar mig, det är det absolut bästa sättet att vakna på! :) å höll han om mig hårdare så somnade vi en liten stund till.
Förstår ni hur mycket jag älskar honom?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR