Har äntligen fått sova ut!

Åh, jag vaknade nyss. Första dagen sedan vi flyttade hit som jag verkligen fått sova ut! Har vaknat vid åtta halv nio annars, inte så kul när man varit uppe lite längre kvällen innan. Christoffer vaknade tidigare än jag men han smög ut så försiktigt så jag vaknade inte. Snäll pojkvän har jag mhm! Och nu när jag vaknade kom han in och Samba hoppade upp i sängen och pussade och buffade på mig. Hon är så go, vår lilla tjej. Snart så ska jag ta mig ett uppfriskande bad, och på tal om bad... Jag älskar vårt badkar! Det är rätt djupt, och långt så jag slipper det jobbiga att fötterna når väggen på andra sidan. Kalas!
Efter badet ska jag söka jobb, klippa Sambas klor och lite senare ska vi in till HFAB och skriva på kontraktet! Sandris glad tjej!


Sara Grönberg

Tack för att du har bloggat lite oftare nu! Har saknat dig på bloggen ju!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR