Längtar

Jag vill att 11 juni ska komma nu. 12 dagar kvar, och då får vi springa ut. Ut med studentmössorna och studentklänningen, åka på flaket, gå igenom stan medan alla står och ser på oss. Lägger saker om halsen på oss medan vi gapar "Vi har tagit studeeeenten!". Usch vad jag längtar. Skoldagarna nu verkar bara onödiga och tråkiga. Betygen är satta så jag förstår inte riktigt vad vi ska där och göra, och ha vanliga lektioner. Imorgon har vi bara naturkunskap, iaf jag som ska göra småsaker i naturkunskapen. Men jag slutar vid lunch. Sen på onsdag och torsdag är det foto som vanligt antar jag. Eller nej, nu dubbekollade jag bara för det. På onsdag ska vi lämna in kursböcker, fotoutrustning osv. och på torsdag "bedrivs ingen undervisning" så ingenting på torsdag heller. Sen är det fredag, kanske har någon lektion där. Måndagar har vi inga lektioner men på kvällen blir det Wild West Steakhouse där vi ska ha vår studentmiddag! Det ser jag fram emot. Tisdagen därefter är det den 8:e och då ska vi (treorna) klä ut oss till pirater eller sjömän för vi ska på skattjakt! Spännande det där. Sedan är det någon dag vi ska ha en uppvisning eller något, fattar ingenting men men! Och sedan den 11 juni är det dags!
Åh, vad jag längtar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR