Knockin' on heavens door

Godkväll! Just nu sitter jag och hjärtat i soffan, han spelar lite Fable 3 och jag ser på. Vi har precis kommit ut ur duschen, det är så himla mysigt att duscha tillsammans! Samba ligger i sin säng och sneglar lite snett på en Demon Door (tror hon tycker den ser lite skum ut). Idag har vi varit igång nästan hela dagen. När vi vaknade diskade vi och städade hela lägenheten. Sen tvättade vi tolv till fyra, stack inom banken, jag gick bort till Busfabriken för att hämta min lönelapp och när jag kom hem satte jag mig med räkningarna och sorterade och gjorde iordning dem. Sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi bort till Frennarp och jag samlade på mig lite juldekorationssaker. Så i helgen ska det julpyntas! Det var flera år sedan jag hade julkänsla men i år så har jag det. Den kommer lite krypandes när jag ser snön eller ser någon sätta upp julstjärnor.

Kanske är det för att i år har jag en egen lägenhet att pynta? En älskling att vakna upp bredvid på julaftonsmorgon? Hur som helst så ser jag verkligen fram emot julafton detta året.

Imorgon börjar jag tidigt, har öppning på Busfabriken. Det är bara jag och Martina som jobbar imon, vilket är rätt skönt på sitt sätt. Sen på fredag så ska vi nog ut och äta på Harry's, trevligt!
Nej nu ska jag ägna lite tid åt att hjälpa Christoffer (inte för att han behöver någon hjälp, men man kan ju låtsas?). Godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR