Mysig måndag

Ännu en gång har uppdateringen varit kass, men så blir det när man jobbar som en tok. Man har inte riktigt tid att fotografera lite hur som helst längre, trist men sant! Igår (och idag) var jag dock ledig och Christoffer skulle ut till Trönninge för att hjälpa sin systers man med att fixa upp i deras lada lite (det ska bli ett garage), så jag hängde med. Hans syster Lotta var hemma, och det var även barnen så så fort vi kom dit började jag och Ellen leka. Vi gick ut i sandlådan, hittade en handväska nedgrävd i sanden som vi skulle tvätta för hand, vi ritade och målade och lekte uppe på Ellens rum. Hon är så himla söt! Emil kröp runt som en liten nyfiken pil på golvet och skulle undersöka allt. Vi fikade, jag fotade barnen (så nu kan ni förvänta er lite barnbilder!), och senare åt vi pizza. Mums! Vi var hemma vid sju tiden och då åkte jag direkt hem till mina föräldrar. Hade lovat dem att komma när jag var ledig, har inte varit där på ett bra tag, så jag var där till 10.30 och då körde mamma mig hem. Och nu sitter jag här, redigerar lite bilder och har mig. Imorgon blir det jobb igen, hela veckan framåt och hela helgen skulle jag tro.

Hur som helst, det var en riktigt mysig måndag igår! :)




Johanna

Fin liten bildserie! Hade önskat liite mer svärta i bilderna för lite mer "tryck" ! Haha, vet inte hur jag ska förklara det :) Ha en riktigt fin kväll! Kram kram


Blogg: http://injohanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR