Gissa valpen

Jag och Christoffer har haft en riktig myskväll ikväll, kollat på Resident Evil filmerna (tvåan och trean) och (i brist på annat) kollade vi nyss igenom Christoffers bilder på datorn. Då såg vi en urgullig bild på ingen mindre än...

... Samba the queen herself som valp! Herregud, det är så man smälter. Vi (jag) funderar starkt på att snart skaffa en sån där urgullig liten fluffig sak. Så får Samba hjälpa till att uppfostra den. Kan se det framför mig, hur dem ligger i samma korg och Samba visar hur man ska bete sig i den stora världen... Hon skulle vara världens bästa lärare! Åh, nu ska jag in i drömmarnas värld och önska stenhårt efter en liten rottisvalp. Godnatt hörrni!






Johanna [injohanna.blogg.se]

Tack för din fina kommentar!



Åh vilka fina rottisbilder, fick precis veta idag att en mycket kär hund, en rottis vid namn Diva fick somna in idag pga en hjärntumör. Hon var helt fantastisk!



Kram på dig!


Blogg: http://injohanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR