Saknar min kamera :(

Jag är galet jävla fotosugen, så jag saknar min kmaera något enormt. Dem flesta som läser min blogg vet vart den är, så ni vet ju vad det handlar om. Hur som helst, det kliar i fingrarna och jag vill verkligen ta porträtt och natur bilder just nu. Jag älskar hösten, den är bäst enligt mig då alla färgerna skiftar i brunt och det är kyligt men ändå inte jättekallt. Det är lagom, liksom. Antagligen får jag tillbaka den denna månaden så jag får hålla tummarna!

Förra veckan målade jag bort den turkosa köksväggen, och ersatte den med chiliröd. Otroligt bra blev det. Dagen efter att jag målat kom det dessutom en golvläggare och lade laminat golv i köket. Och det blev helt plötsligt ännu finare! Dagen efter åkte jag jag och Christoffer upp till Trönninge efter att jag slutat för att fira lille Emil som fyllde 1. Jag älskar verkligen Christoffers familj. Dem är så snälla, trevliga och underbara. Så det var en mycket tervlig avslutning på dagen måste jag säga- På fredagen (dagen efter) klev jag och mitt hjärta upp tidigt för vi skulle till Ullared med hans syster Lotta. Det var inte alls mycket folk där när vi kom, så jag och Christoffer gick runt dör och plockade på oss massvis med saker till lägenheten. Det kändes jättebra att gå runt där med Christoffer, jag brukar ju vanligtvis hata Ullared, men det var roligt att gå där med honom.
När vi kom hem blev det att sätta upp tavlor osv. och senare kom Empa, Thobbe och Sara så vi satt här, tog det lugnt, och killarna drack lite. Det blev rätt sent men det var riktigt roligt att ha dem här!
På lördagen blev det jobb till sju, sedan hem, duscha, byta om och sen direkt hem till Empa för att partaja lite där! Riktigt trevlig kväll. Och sen söndagen jobbade jag, måndag var jag ledig, igår jobbade jag och idag är jag ledig! Skulle varit ledig imorgon med men tar Jennifers pass och börjar fyra. Ledig även på fredag, men sen är det jobb både lördag och söndag! Just nu sitter jag i soffan med Christoffer, han spelar Resident Evil 5 och jag hjälper honom hitta emblems och grejer. Det är sjukt kul att sitta och titta på/hjälpa honom när han spelar. Snart ska jag sätta mig och räkna på mina timmar så jag vet ungefär hur mycket jag kommer få ut.

Men men, där hade ni min vecka i alla fall! Och, när jag får tillbaka min kamera, kommer det vara massvis med bilder och uppdateringar. Så som min blogg ska vara. Det lovar jag!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR