Ska iväg och tjäna lite pengar

Idag är det jobb som gäller (skönt), dock vet jag itne vem jag jobbar med idag. Antingen Martina eller Sara Denker, och det är helt okej! Störtsköna brudar båda två, dem gör jobbet lite roligare. Men det är onsdag idag, folk går i skolan, är på dagis och föräldrar jobbar. Så idag kommer det nog vara segt och tråkigt. Roligare när det är lite stressigt och man har något att göra hela tiden.


Jaja! Nog tjatat om jobbet. Nu ska jag berätta något som jag funderade på igårkväll. Varje natt när jag och Christoffer ska sova så håller vi om varandra. "Självklart" tänker nog dem flesta nä dem läser detta. Men, vi har varit tillsammans i ca 8 månader nu. Jag vet, att det släpper för dem många efter att dem varit nykära. Att folk bara går och lägger sig liksom. Men så är det nog inte för alla. För så är det inte för mig och Christoffer. Om jag drömmer någon mardröm, så känner jag alltid hur han drar mig närmre honom. Det får mig att må så bra, och säker. Han får mig att må så bra och säker. Jag älskar honom galet mycket, mitt hjärta.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR