Varför måste snickaren vara arg?

Har just nu myst ner mig i soffan, och arga snickaren visas på kanal 5. Men, han är ju egentligen inte så jättearg? Visst att han kan snäsa ifrån men vaddå, det är väl inte att vara arg? Jag har fått bilden av att han ska vara en riktig surpelle, skrika och gorma utav bara den. Men men, guess not! Synd att det inte är en glad snickare, känns som om programmet skulle vara roligare om han hoppade runt där och var allmänt glad.

Jobbet idag var (som förutspått) lite seglivat, men det funkade ändå. Snart ska jag hoppa in i duschen och dö lite, min rygg smärtar som fasen. Isch isch. Jag funderar även på vad jag ska bjuda på för bild idag, men jag har ju inga nytagna så det är lite svårt... Ska kolla igenom mappen med bilder på Felicia, så ska jag se om jag kan fixa en roligare redigering på dem eller redigera en ny. Vi får väl se vad det blir!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR