Bio ikväll med världens bästa




Ikväll ska jag och hjärtat på bio! Vi ska se Thor, underbart. Och imorgon ska vi grilla, antagligen på lördag också. Sommaren har börjat riktigt bra (för den här värmen är fanimig inte "vårig").
Bilden ovan är min och Christoffers konversation på Skype, jag tyckte den förtjänade att vara uppe på bloggen, så alla ni som läser förstår hur jäkla kickass jag är på martial arts! (Vi kan väl låtsas iaf?) Jag har hört tals om Bruce Lee förut, och för några dagar sen kolla vi på en film om martial arts som heter Ip Man (jättebra f.ö) så har jag fått dille på det nu, martial arts. Tycker det är så jäkla häftigt så det inte är sant! Och den här killen då "Ip Man" var tydligen den som kom på Wing Chun, och man ser en glimt av Bruce Lee i filmen. Då suckade Christoffer, som inte alls gillar denna människa, och jag frågade varför. Då berättade han att Bruce Lee har typ härmat Wing Chun, gjort en spinoff på det och lagt till lite (läs: mycket) ljud när han slår och kallar det för Jeet Kune Do som är en egen martial arts typ. Om jag förstått det hela rätt. Och det tycker jag är lite svinigt faktiskt. Då är Jackie Chan mycket coolare. Right?


Mycket nödvändigt inlägg, eller hur? Nu ska jag i alla fall städa lite till, har även tvättat och hängt upp sju maskiner tvätt idag. Inte alls tråkigt.


Nea

sv: Tack! Självklart är det jag som har tagit bilden^^ Det var första gången jag fotade vattendroppar, nästa gång ska jag planera lite mer. och inte hålla till i handfatet:P

Kul med bio, hoppas att ni får det bra.

Kram<3


Blogg: http://palomitas.blogg.se/
Nea

Du vann designen hos http://photographybyristo.blogg.se! Grattis:D

Är självklart avundsjuk, men glad för din skull<3

Nu har jag länkat förresten.



Kram<3


Blogg: http://palomitas.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR