Mobilblogg

Jag har precis gjort mig iordning och ska strax sticka till jobbet. Tror det blir en lugn dag i och med att det är så fint väder. Men tre kalas i alla fall, det är ju alltid något! Igår var det lite fest här, jag satt i mjukisbyxot men hade riktigt kul ändå. Spelade ölspel (jag drack Ramlösa Ananas) och dem andra blev fulla. Hjärtat hängde med ut på krogen sen så när alla gått röjde jag upp alla flaskor och burkar,sen tog jag mitt godis och kollade lite på TV! Helt okej fredag faktiskt. Idag är det Valborg, jag ska börja med att jobba och senare ska vi hem till mamma och pappa för lite fest och massor av grillat! Nu måste jag cykla :3


Sara Grönberg

Jag älskar att du har börjat skriva i din blogg med :D Fortsätt med detta!


Blogg: http://saragronberg.blogspot.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR