Inaktiv tjej

Hoppsan! Här har jag inte skrivit på ett tag, förlåt! Har jobbat så mycket nu så har inte riktigt orka sitta vid datorn. Men tänkte visa lite bilder från min 20 årsfest, lite nyfikna är ni väl? Bästa födelsedagspresenten var från mamma och pappa: Konsertbiljett till Brad Paisley den 27 augusti! Åker till Göteborg med mamma, ser på countrystjärnan Brad Paisley och sen sover vi på hotell. Åh! Hur glad tror ni att countryflickan i mig är? Så jäkla kul!

Nu ska jag snart iväg och jobba, här kommer lite random bilder från festen! (Kommer mer bilder sen, och e lista på vad alla var!)



mamma

Vad glad jag blir att läsa det! Var lite orolig om du skulle gilla din present ifrån oss, Jag ser verkligen fram emot att få rå om dig själv och få gå på konserten. inte helt fel heller att sova över på hotell. Tack min älskade tös för att du visade att du tyckte om vår gåva. Puss Mamma




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR