Ett litet paket

Igår var jag och hämtade ett litet paket på Maxi, från Cyberphoto. Och däri låg inget mindre än mitt efterlängtade batterigrepp! 


Vid femtiden drog jag mig mot Busfabriken för jag, Anneli, Marcella och Emy skulle iväg till Ica Jätten och klä ut oss som Buselefanterna och springa runt där och dela ut godis och ballonger till alla barnen. Vi invigde även vår flickelefant, det är en ny dräkt vi precis fått in från USA. Den har vi beställt för att Buselefanten ska gifta sig på alla Busfabriken runtom i sommar. Vi måste hitta på några namn till dem, Busen och Busan eller nåt sånt töntigt. Förslag? Hur som helst, varmt var det i alla fall! Speciellt i den nya dräkten, helt sinnesjukt. Jaja, barnen blev glada i alla fall 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR