Kalldusch

En kalldusch så här sent efter en varm, svettig dag var inte alls fel. Jag är en människa som oftast duschar skållhett och oändligt länge - men inte idag. Inte nu när det är så kvavt ute. Idag har i alla fall varit en bra dag, skatteåterbäringen har kommit! Att gå hemifrån till jobbet med 20 kr på kontot och komma hem från jobbet med lite över 12 000 kan jag vänja mig vid. Lycka! Men jag (läs: Christoffer) beställde hem datordelarna till min nya dator innan! Så hjärtat ska bygga ihop den åt mig, för om jag sitter där med alla delarna i knäet kommer mitt huvud att explodera. Han är duktig på sånt så det får han pula med! Så när den, min, dator är färdigbyggd och fräsch så kommer jag städa denna (wipa den) och sen ge den till min älskade storasyster som aldrig haft en egen dator. Well, Sara strax får du en alldeles egen!
Den må vara begagnad, men den är ändå bra och den kommer vara bara din 

Bild kommer när den är färdig och uppe! Nu ska jag ta mig i kragen (handduken?) och lägga mig i sängen och kolla på Heroes medan fläkten (som hjärtat köpte idag) fläktar så skööönt!


Sara Grönberg

Wiiieee :D


Blogg: http://saragronberg.blogspot.com
mamma

Vad snäll du är min tös! Puss Älskar dig! Mamma




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR