Laxvik och midsommarhelg

Midsommarhelgen har varit väldigt lugn! I fredags jobbade jag och Christoffer var "chaufför" åt Roy och Susanne, så mittemellan med att jag slutat och att vi skulle hämta dem i Laholm så körde vi till Kvibille där mamma, pappa och Sara var och firade. Vi gick lite i skogen med Samba och Chili, sen körde vi med Sara och Thobias till Fyllinge. Sen körde vi hemåt, slappade lite, och vid 01.00 körde vi till Laholm. Jag träffade Åke, som är Roys bror, och hans fru Berit och dem var himla snälla och trevliga! Jag har fått en ännu större familj, och alla är så snälla. Sandris glad :') I lördags och idag (söndag) var jag ledig så igår körde jag och hjärtat mitt och handlade och var lite huslöiga. Sen stack han till Filip och festade lite. Idag körde vi ut till Laxvik på en mysig liten tripp, kameran hängde med så bilder kommer upp snart. Vi körde även inom Fyllinge för att hämta Sara och Turbo som ska sova ute i Frennarp denna veckan, för mamma och pappa är på Öland och har det bra!

Här är i alla fall min söndag i lite Instagrambilder:







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR