Deus Ex: Human Revolution

Ligger i soffan just nu och kollar på när Christoffer spelar Deus Ex: Human Revolution. Slutet börjar närma sig så vi följer storyn slaviskt, lite som film! Imorgon ska jag med mamma, pappa och Sara till Kvibille - eller rättare sagt ut till Ekeberga (mormor och morfars skog) och plocka svamp. Det var något jag jämnt gjorde med mormor som liten, så det ska bli mysigt imorgon. Kameran hänger med också, så jag hoppas på lite mysiga bilder! Förresten så var min helg med mamma i Göteborg helt fantastisk! Hotellet var superfint, jag shoppade loss, maten var kanon och Brad Paisley och Darius Rucker var så otroligt jäkla grymma!!! En helg med mamma behövdes också, bara hon och jag. Nej det var verkligen över förväntan, satan vad kul det var :)) Nää nu händer det grejer på spelet! Uppdaterar förhoppningsvis med lite bilder imorgon!


Maggy

Hej! Jag har bara tagit betalt för en design en gång innan och då tog jag 200 kronor, jag vet inte om du tycker att det är för mycket, vad säger du om saken? Jag gör designer, ja! Men din design är ju fin! :)


Blogg: http://maggy.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR