Hoppsan!


Satte mig vid datorn och klickade hem lite kläder, hoppsan hejsan! Men ibland får man helt enkelt unna sig lite nytt. Jeans tänker jag inte köpa förrän jag gått ner i vikt, det är ingen idé att köpa nya jeans om dem snart ramlar av igen. Leggings funkar utmärkt! :)

Jag har inte ätit en enda godis/snacksbit alls sen i söndags, jag hoppas verkligen det håller i sig. Ändå så stod det en fet godisskål framme hos mamma men nej jag ska bannemig hålla mig! Känna att jag måste leta upp en våg och väga mig i dagarna så att jag vet om jag nu kommer gå ner något. Kan ju vara bra att veta, en liten sporre.

Ikväll/i eftermiddag kommer jag förresten slänga upp ett litet photoshop tips om diskret vattenstämpel. Det tar så mycket plats med en stämpel mitt i bilden, så tips om hur man gör det lite mer diskret var det någon som ville ha! :)


Susanne

Hej ! Mät dig istället. Runt överarm, lår, stuss o midja.

Strunta i vågen. Lycka till!!!!

Kram

Marie

Ja hehe det gjorde riktigt ont faktiskt ,fniss. Den jackan har jag har på mig den idag faktiskt riktugt snygg


Blogg: http://myflowergirl.blogg.se/
beata

Hej vilken fin blogg! Jättesnygga örhängen sådana vill jag ha!


Blogg: http://www.loppistjejen.devote.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR