Privat

 
Min privata blogg har fått en ny design, och den är uppdaterad. Nytt användarnamn och lösen. Jag vet inte om jag vill att någon ska läsa den men fråga mig så får jag se om jag ger ut det. Ibland behöver jag bara ett ställe att spy ut all röra i huvudet.


sannas rum

Jag tycker du gör helt rätt i att skriva av dig om det känns som att det behövs :) Jag gjorde det förut. Dock kan jag säga såhär; skriv inte om ANDRA personer där, jag gjorde ett sådant misstag när gick på gymnasiet, för att bara mina närmsta skulle kunna läsa och hålla sig uppdaterade om vad som hände då vi inte sågs så ofta.Tji fick jag; en av mina "närmsta" lämnade ut lösenordet till var och varannan människa i min hemkommun och det blev ett jävla liv för att jag hade nämnt att jag var på en efterfest och att en kille och en tjej sovit i samma säng (inget mer om det, bara att de delat säng och att det gjorde att jag inte hade någonstans att sova). Ingen av dem hade pojkvän eller flickvän så jag förstod inte problemet. Det blev dock problem att jag hade skrivit om mitt ex där, och han ville ha samtal med mig efter det, att jag inte skulle ha förväntningar på honom och alalalla. Fyfan vad pinsamt det var. Lite off topic, men ja, skriv inte om andra, för guds skull ;P haha

Svar: Haha så söt du är! :) Nejdå ska bara skriva av mig om tankar och sånt där. Tack för omtanken though :*
Sandra Nilsson


Blogg: http://sannasrum.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR