Innebandy

Igår följde jag med Sara oh kollade på när Jennifer spelade innebandymatch. Tog med kameran och fotograferade lite också, vilket var svårt då ljuset i gymnastikhallar är superjobbiga. Bilderna blir lite smått brusiga på grund av det höga ISO:t jag fick ha men blev rätt nöjd ändå. Dessutom var det nervpirrande och jag och Sara hejjade för fulla muggar. Jennifer var supergrym i sitt mål (hon är målvakt) och släppte bara in en boll, och det gjorde den andra målvakten med. Men moståndarlaget från Göteborg var nere vid Jennifers mål hela tiden så en sjukt bra insats. HEJJA JENNFIER!

Göteborg gjorde mål i de första 20 minuterna, och i den sista... Vad-det-nu-heter, sista 20-minuterna, när klockan stod på 19.30 min så hejjade vi satan i gatan och då jävlar satte Halmstad sitt mål så det blev oavgjort! Jättespännande och helt otroligt vad vi gapade. När matchen en halv minut senare slutade så slängde Göteborg iväg sina klubbor och tjurade som små barn. Det är ju ren hyfs att lagen ska klappa åt varandra för att visa att dem spelade bra, så Halmstad gjorde det men inte Göteborg. Dem kallade istället Halmstad för slyna. Dåliga förlorare, javisst! Men hur som haver, bra spelat Halmstad!






Marie

Ohh jag har spelat innebandy, så sugen jag blev då jag såg dessa =D



JAAAAAAAAAAA, vill ha en vappis igen =D


Blogg: http://myflowergirl.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR