Tvåtusentolv

Jäklar vad tiden går fort! Jag hinner knappt med. Men nu är det 2012 iaf, och den 25 januari firar jag och hjärtat två år tillsammans! Woop woop! Tiden går fort när man har roligt, kanske är det därför det känts som om tiden bara sprungit förbi. Bella fyller 18, ARTON (!!!), år i februari. Min lillasyster, den lilla fian är snart myndig. Åh Belli. För mig kommer hon alltid vara lilla Belli-Nelli (käns verkligen helt sjukt att hon snart är arton). Jag och Sara har lovat att gå ut på krogen med henne, åh jag kommer gå som en jäkla plog och ploga bort alla äckel (inte alla utan bara de extrema äckel som alltid finns på krogen) som närmar sig henne. Sandra Bodyguard; that's me! Bella kommer hata mig efter sin födelsedag. Och Casper blir 9... Herregud! Om dem blir såpass gamla, innebär det att jag börjar bli tant?!

Hur som haver! På måndag är lovet slut och jag fortsätter plugga. Men lovet har varit underbart och jag har spenderat den med hjärtat, Samba och såklart familjen. Sara fyllde år den 28 och då bakade hon och jag cupcakes så det stod härliga till! Mysigt, och gott.


Idag har vi varit effektiva! Stoffe och Samba snusade mig i nacken imorse så jag vaknade och så duschade vi (inte Samba, hon fick ligga i sin säng lite extra länge), gjorde oss iordning och så körde vi ut till Trönninge. Väl hos svärföräldrarna så tvättade och städade vi bilen, åh så fin den blev! Det var visserligen kallt men det gjorde inget. Samba är så otrligt söt när vi tvättar bilen, hon springer och studsar efter vattenstrålen. Det roligaste hon vet men att bada är det värsta hon vet. Logik finns inte hos vår lilla rottweiler (:
Och när det var kalrt så fikade vi med Roy och pratade lite. Sen körde vi hem och åh så skönt att komma hem! Igår tvättade jag 5 maskiner tvätt och stostädade hela lägenheten så här är riktigt rent och fint. Och då finns inget bättre än att bara slappna av.


Hoppas er jul och nyår har varit kalas och att det nya året har börjat bra för er!
(Videon på Samba är från i somras, men hon var lika galen idag!)












NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR