En tripp till stranden







Idag var sista dagen som Casper var hos oss. Vi har haft en supermysig helg! I fredags var vi en sväng ute i Grötvik, igår var vi ute i Trönninge hos Roy och Susanne och var även en sväng hos Lotta och micke. Jag fick stilla min Emil och Ellen abstinens med lite kramar och sen åkte vi till mamma och pappa och grillade. Sen mös vi i soffan hela kvällen! Och idag tog jag och Casper en sväng till östra stranden.

Det är så otroligt underbart att bo vid kusten. Jag skulle inte kunna tänka mig att inte bo vid stranden. Det finns inte mycket som slår känslan att gräva ner fötterna i sanden och låta vattnet skölja upp mot benen, känna vindens kyla smeka min kind, havets doft och höra hur havet slår mot stenarna. Oslagbart.


Tjugofemte December ♡

Sv tack snälla du! :) Vilka vackra bilder du tar!

Svar: Tack ska du ha! :)
Sandra Nilsson


Blogg: http://decemberme.blogg.se
Marie

Så fina underbara bilder

Svar: Tack raring!
Sandra Nilsson


Blogg: http://myflowergirl.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR