Hey, hey - set me free!

Precis innan jag började med körkortet höll jag på med sockerfritt, och det höll sig tills allt blev stressigt med jobb, skola och körkortet. Då ramlade jag dit igen. Men även om det bara var tre veckor så gick jag ner 2 kg, och folk sa till mig att jag såg mycket fräschare ut. Så jag ska ge mig på det igen, plus minst en timmes promenad så ofta jag kan. Man vill ju säga en timme om dagen men det är ju inte helt säkert att det kan bli. Men helst! Sen funderar jag på om man kanske ska köpa in något som hjälper en med träning hemma? Ska kolla med Stoffe, han kan ju allt sånt! Cirkelträning borde man väl kunna köra hemma med? Jag ska luska på det i alla fall. Så från och med idag är jag på det igen, sockerfritt så gott det går :) Och är jag sugen på något sött ska jag baka något istället, typ biscotti eller något. Lite roligare! Jag kan inte riktigt gå all-in med att bara äta sallad och ingen frukt eller pasta osv. för jag är såpass kräsen att det funkar inte. Då svälter jag och det är ju kanske inte så bra. Men ett äpple som mellanmål är väl bättre än ostbågar, right?

Jaja, det är bara att tuta och köra och försöka pusha mig själv så gott det går! Igår var jag och Sara ute i Laxvik med hundarna, dem badade och mådde som kungar minsann. Jag har fått låna Johannas bil över helgen, vilket är sjukt kul då jag behöver öva emellanåt att köra manuell (vår kära Opel är automatare). Men det var inga problem alls. Perfekt bil för mig också, liten och nätt!
 
Nu kommer snart Casper till oss, han ska sova över till på söndag :)












Sara Grönberg

Vi kan börja tillsammans! Om du vill? För jag MÅSTE gå ner i vikt jag med.

Svar: Ja vi får peppa varandra!!
Sandra Nilsson


Blogg: http://saragronberg.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR