Undrar om den här dagen kan bli ännu bättre?

Jag berättade ju i mitt förra inlägg att jag har provjobbat på ett gruppboende idag och igår (därför uppdateringen varit lite lagom sämst.). Det har gått superbra och då dem gillade mig och jag trivdes som tusan så fick jag jobbet! :) Så jag har ju svävat på moln hela morgonen! Sen hämtade min älskade sambo mig och vi körde till Eurostop, jag köpte en Chai och så tankade vi vår fina bil. Därefter körde vi ut till Trönninge och hälsade på Christoffers fina föräldrar, och även dem blev glada av nyheten. Och efter det besöket körde vi till Christoffers syster och hennes man Micke hjälpte Stoffe att byta däck på bilen. På med sommardäcken nu! FFast det var en riktigt otäck dimma ute, såg knappt något framför oss. Lite "lustigt" för även i Frösakull/Tylösand (där jag numera jobbar!!) så var det superduper dimmigt. Och det är på varsin sida av Halmstad, så i mitten är det supersoligt och varmt. Lite småskumt, det är verkligen som att köra in i en dimma.

Hur som haver! Vi bytte däck och jag smet in i huset och lämnade en teckning/lapp till lilla underbara Ellen. Gullefia! Vi körde inom statoil på hemvägen och körde en biltvätt sen kom vi äntligen hem. Och jag gick upp halv fem i morse så det var rätt skönt att krama om Samba och andas ut. Och så kikade jag in på skattekontot, och såg till min lycka att jag får en fet skatteåterbäring! Det innebär att jag har råd med mitt körkort i sommar som jag hoppats så mycket på! Så fort jag får dem, runt midsommar, så sätter jag in varenda krona på körskolan. Sen är det bara att tuta och köra! 

Och som inte det är nog så ska jag och Christoffer först ut och äta och sen på bio med våra vänner. Och jag trodde att det var allt, emn icke sa Nicke! Tänkte att jag måste ju dela med mig av min lycka så jag smiter in här snabbt för att skriva ett inlägg och ser att jag fått några fina kommentarer, bland annat då av lilla fina lisan Mirre som har med mig som veckans bloggtips! Åååh, tack!

Förstår ni hur glad och lycklig jag är just nu? Mwihihihih!! :D:D



Mirre en smålandstoka

Ohh tack att jag fick några rader här =D=D=D



SAMT GRATTTIIIIISSSS så glad för din skull, du är värd allt detta

kraaaamar


Blogg: http://myflowergirl.blogg.se/
Becka [fotoblogg]

Otroligt fina bilder du har på bloggen, & i headern! :D

Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna :D

Gillar du bilderna - följ bloggen!♥

Kramar♥


Blogg: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Karro och King :)

Va roligt, grattis :D Vilken fin blogg du har :) Trevlig helg!


Blogg: http://www.karroochking.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR