Medan regnet öser ner

Sitter just nu i soffan och pluggar på religionen. Jag har prov i det imorgon, tyvärr är det ihopkrystat på så liten tid att jag inte har en aning om hur det kommer gå. Det är de tre bokreligionerna (islam, judendom och kristendom) som är på ett och samma prov... Jag tror ni förstår varför jag känner mig osäker. Men det är bara att köra på! Det är rätt mysigt att sitta här nerkurad i soffan med en filt medan regnet öser ner utanför. Speciellt då jag åkt på en förkylning med försvunnen röst och feber. Men halkan gjorde jag idag ändå och det var lite läskigt men samtidigt är det bra att få prova på. Tyckte heller inte att det var jobbigt att sitta själv i bilen, som sagt - kul att prova på!

Och nu är allt bokat och klart, de sista körlektionerna, uppskrivning och uppkörning så att nu är det nervöst! Men jag tänker inte berätta datumen för någon öht. Då blir jag bara mer nervös för att om jag inte fixar det så måste jag berätta för alla: "Nej, jag kuggade. Nej jag blev underkänd." Och den tanken sätter verkligen igång kugghjulen, kugghjul som inte behövs just nu.

Det ÄR stressigt nu men jag får sånt stöd att jag blir starkare mentalt. Hittade detta fina meddelande från Sara när jag var färdig med halkan:






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR