Vackra bilder och en text.

Förlåt för att det varit så tyst här. Men jag jobbar så himla mycket nu att jag inte riktigt hinner med bloggen. 
Men får minsann ta tag i den lite, kan behöva skriva av mig lite! 
Som sagt så jobbar jag jättemycket just nu, jag skolas in natteam, serviceteam, personlig assistans och nu ska jag skolas in så att jag kan jobba i poolen i varannan helg. Sen har jag två andra jobb utöver det. Så jag har fullt sjå men jag klagar inte! Det är underbart att ha något att göra.


Tyvärr har jag inte riktigt hunnit med att fotografera heller, men jag och Marielle fotograferade i oktober. Fröken Bock fick en idé om att stå nere vid sjön i bara bikini. Hon är galen och helt knäpp i huvudet men det är därför jag älskar henne så jag hakade på idén. Så det slutade med att Elle stod i en snygg vit bikini i Frennarpsskogen och det var många som gick sakta förbi eller joggade/cyklade förbi flera gånger om för att få se så mycket som möjligt ;)
Ni får mer än gärna följa mig på min facebooksida, då jag oftare uppdaterar där - Fotograf Sandra Nilsson

I och med att jag är ledig fram till på söndag så ska jag imorgon fotografera Lindas lilla gosiga bebis Noomi :) Så nu laddar jag batterierna (både min kameras och mina). Njut av bilderna på Elle så ska jag försöka uppdatera imorgon igen. Kram på er!
 
 
  


Marie

Ohh så roligt med en liten uppdatering och så fiiina porträttkort på henne, hon ser ju inte ens ut att frysa =D
kramar

Svar: Nej hon har verkligen "balls of steel" den kvinnan ^^
Sandra Nilsson


Blogg: http://myflowergirl.blogg.se
Anonym

Hur hinner du och din kille med er hund när du jobbar så mycket? Vad jobbar han med?

Svar: Tyvärr lämnade du ingen mailadress så jag svarar i ett inlägg.
Sandra Nilsson




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR