En underbar vecka

Har haft världens bästaste vecka med min fina sambo och mitt livs kärlek. Vi har suttit uppe länge, ätit gott, umgåtts, sett på film, köpt ny inredning, spelat spel, varit med släkt och vänner och bara rått om varandra. Den finaste veckan på otroligt länge. Jag har varit ledig och Stoffe hade långledigt torsdag -> tisdag. Påskafton "firades" i Trönninge med andra halvan av min familj. Vi var hos Roy och Susanne som bjöd på middag och efterrätt. Och jag blev så glad när jag hörde fyra små barnfötter trippa in i köket och två huvuden (det ena med fina lockar och det andra som knappt guppade ovanför soffkanten). Lilla Emil (dunderförkyld) och lilla Ellen, mina små fisar! Vi busade, stojjade och lekte flygplan och cykel. Två lekar jag alltid lekte med mina syskon. Vi målade, och spelade Nintendo DS också. Och lekte kurragömma såklart!


Märks det att jag är familjemänniska kanske? Det finns inget som gör mig lyckligare än familjen. Och det gör mig så glad att Roy och Susanne jämnt vill komma hit och fika :) Och nu har jag lite familjeabstinens så ska följa med Sara till badhuset med Casper, min lilla kanalj! 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR