Det är inte lätt att fylla 22.

Jag har nu fyllt hela 22 jordsnurr! Dem kallar mig för tanten. Tanten Sandra. Nä, men jag känner att det går fort!

Hur firade jag min födelsedag undrar ni? Jo jag firades på lördagen den 7e istället, bättre än mitt i veckan när folk jobbar. Jag och Marielle åkte till mamma och grillade med min familj, och vi drack för vi skulle vidare till Philip sen. Som hade fest! Stoffelus var redan där. Jag är inte stolt, men jag fick en ordentlig fylla. Spelade kort, shottade när jag vann. Och när jag förlorade. Och lite mittemellan. Vann på trädgårdsyatzy, och på kort. Full som en kastrull.

Tyvärr fixar jag inte mesig cider för jag får sån satans huvudvärk av det. Så jag dricker 7.0 istället, och så shottar jag Sourz istället. Hade druckit två 7.0 och shottat hela min Sourz vid 9-tiden och då körde pappa oss till Philip. Först körde vi inom Elle och hämtade turkisk peppar. Kom till Philip, spelade kort. Shottade turkisk peppar. Sen gjorde Christoffer det enda rätta och tog spriten ifrån mig! Och gav mig vatten.

Sen flängde jag och Elle runt i hela huset och vi gick ut en sväng. Kom in, och klev jävligt snett. Gjorde lite ont men jag fortsatte flänga. När klockan blev runt 02.00 skulle vi dra in till stan (lönt?) och jag fick luta mig på Philip och hoppa in mot stan. Stoffe och Elle hade redan gått. Jag, Thomas och Elle gick upp till Moon och efter 5 minuter hade Elle blivit av med mobilen. Vid halv fyra tog jag och Stoffe taxi hem. Kunde somnade vid sex, vaknade åtta för jag hade så jävla ont i foten. Tog mig till badrummet och kravlade in i badkaret. Duschade kallt för att svullnaden skulle lägga sig, foten var lila och dubbel storlek. Kravlade mig ur och in till fåtöljen, ringde mamma och pappa. Trodde fan jag hade brutit foten. Men summan av kardemumman är att jag fick en ordentlig stukning. Jag kunde knappt gå på en vecka utan jag gick som en seriemördare med foten dragandes efter mig. Har fortfarande ont, och kan inte gå en längre stråla utan att det börjar göra förjävla ont. Sket i det dock häromdan och spelade tennis. Och bowling igår. Och gick en 45 minuters promenad med Samba igår. Och nu ska jag jobba. Ett dygnspass = en massa gång. Orkar inte bara ligga! Blääää!

Men kul hade jag! Trots en badass stukning. Igår var Stoffe i Tyskland. Han köpte ett flak 7.0 och en liter Sourz. Jag är ledig i helgen.
Just sayin'.



sannas rum

Åh grattis i efterskott :)

(Glöm inte att ändra profiltexten så att den blir diiin ^^)

Svar: Tack stumpan! Haha meckar för fullt men är liiite slö ;)
Sandra Nilsson


Blogg: http://sannasrum.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR