Barn, matlagning, ont i fötterna ...

... betyder inte mindre än att jag har jobbat som en gnu sen jag började! Men jag klagar inte, jag stortrivs och har faktiskt väldigt kul på jobbet. Jag har även fått min första lön (glad tjej!), och jag kan nu stolt och glatt betala hyran själv. Det har ju varit lite ostadigt ekonomiskt men det verkar som om det ska lösa sig nu. Dessutom har Christoffer fått ett nytt jobb som han tycker verkar vara jätteintressant. Den 30e åker han upp till Stockholm på utbildning, sen kör han igång på sitt nya jobb. Grattis älskling!!
Samba har fått ett våteksem och går på penicillin, så varje morgon/varje kväll proppar vi ner två tabletter i halsen på henne. Stackars snuttan :( Men hon  tycker nog inte att det är så farligt, det är nog mest läskigt att hon inte får tugga på det tror jag. Men men, det börjar redan se bättre ut!
Annars är allt bra med oss, vi har även köpt lite nya saker och fått en finare lägenhet! Ännu finare kan man säga. Vi köpte en ny soffa på Chili, den är svartbrun och är mycket finare än den på bilden nedanför. Tvåsits-soffan satte vi in i datorrumet, Christoffer har även byggt en liten hylla här inne och satt upp alla tavlor (plus att mattan ligger här inne nu med) så här är jättehemtrevligt nu! Även Samba har fått en säng, Christoffer köpte en fin liten säng till henne som hon har i vardagsrummet nu. Självklart ligger hennes älskade filt i den! Ett nytt kylskåp har vi också fått och snart läggs det nytt golv i köket.
Fyfan vad det är bra just nu. Sara är förresten en ängel som tog Samba till veterinären. Syster, du är guld värd!
Nej nu ska jag ut och äta lite glass och sätta mig i soffan, men ska försöka uppdatera här mycket oftare! (Om jag fortfarande har några läsare...?)


Sara Grönberg

Ja, mig har du kvar som läsare :) Har kollat din blogg nästan varje dag för att kolla om du har uppdaterat. Men har nästan gett upp :P

Klart jag hjälper er så gott jag kan :) Du skulle göra detsamma för mig.

Puss <3

mamma

Klart man läser bloggen! Så skönt att det mesta löser sig, gumman. Det är skönt för en gammal mamma och veta att hennes dotter trivs med livet. Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR