Jobb, jobb och jobb!

Lite kass uppdatering kanske, men jag jobbar rätt mycket nu så det är anledningen till min dåliga uppdatering! Jag slutade mitt pass för en timme sedan, och jag kom hem till en nystädad lägenhet, och min kärlek ska snart laga god mat också. Han är så jävla bra, fyfan vad jag älskar honom! Vi var en sväng inne på marinfestivalen igår, men det var på tok för mycket folk för min smak så jag orkade inte med det så vi gick hem och kollade på Bleach istället.
Mysigt värre (: Nej, nu ska jag hoppa in i duschen i alla fall. Börjar vid fyra tiden imorgon, ska vara med på ett kalas, men på tisdag är jag ledig! Och då ska det tvättas, ahr redan bokat tvättid. Man kallar mig duktig!
Fick höra idag att mina kollegor trodde jag gått på hotell och resturang för att jag var så snabb i köket, så dem blev lite paffa när jag sa att jag nyss gått ut gymnasiet där jag läst samhäll/journalistik. Men det var kul, det tyder ju på att jag gör ett bra jobb! Dessutom är alla så jävla trevliga och schyssta så det är galet kul!
Men nu ska jag duscha, ciao!


Johanna [foto]

Nu har jag avslöjat vinnaren i min blogg ! Kolla in och se, om du vann ! :D


Blogg: http://johannafyra.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR