Trött

Jag är galet trött efter att ha städat hela dagen! Eller okej, kanske inte hela dagen... Men en stor del av den :) Dammat, dammsugit, moppat golvet osv. Så här är jätterent och fräscht hemma, otroligt skönt minsann. Jag ska snart gå och lägga mig, imorgon väntas jobb och det allra bästa; min älskling kommer hem imorgon! Åhå vad jag saknar honom! Han kommer runt midnatt, så då ska jag och snuttan möta honom.

Jäklar, det är helt sjukt när man tänker tillbaka. Läste igenom mina meddelanden på facebook, och fann meddelandet från när Christoffer skrev till mig för första gången. Vilket äventyr som började efter det! Massvis med snack på msn, sen bytte vi mobilnummer, smsade varandra... Började vår lilla romans, träffades på stan (fulla och glada). Det var vinter och han höll alltid om mig. Jag följde med honom hem. Gick även hem till honom mitt i nätterna och jag minns att det var snö upp till knäna. Jag minns spänningen och rädslan, för jag visst inte om han skulle välja mig. Men det gjorde han. Och nu är vi så jäkla lyckliga tillsammans. Och jag vill så gärna ha hem mitt hjärta! Imorgon så :) Imorgon får jag se hans vackra ansikte igen. Awwie!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR