Ute på vift

Sitter just nu på Skedgången 9 i Frennarp... That's right, jag är hos mamma! Lovade att hjälpa Bella med datorn, så skulle egentligen kommit igårkväll men fick jobba fram till ca. 19.15 och därefter trallade jag, Christoffer och Samba till Tom och Lena. Satt där en stund och sen gick vi hem och beställde pizza! Åhå, det var gott! Vi kollade på Prince of Persia - Sands of time med. Längesedan jag såg en så dålig film. Jag gillade den verkligen inte.
Efter filmen spelade vi lite Devil May Cry, och sedan somnade vi gott. Jag gick upp imorse vid halv nio tiden, cyklade hem till mamma vid nio, och var här fem min senare. Gick riktigt fort att cykla idag. Det gillar vi!
Idag börjar jag vid 11, har nog stängning idag med tror jag. Sen blir det eventuellt att dra hem till Jennifer som fyller år idag. GRATTIS JENNIFER!!  Åh, klippte mig igår med minsann. Lön, ni vet! Min första lön, någonsin. Kändes bra!
Nej nu ska jag ner till mamma. Inlägget blev lite hastigt och lustigt men så kan det bli ibland!
(Förresten, funderar på filmkväll på lördag. Både jag och Sara vill se The Human Centipede. Hoppas jag kan dra ihop något, ciao!)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR