Födelsedag

Igår fyllde jag hela 19 år! Ojoj tiden går snabbt ;) Men jag hade världens bästa dag! Jag vaknade vid 10 tiden av att Christoffer sjöng/viskade "Jag må hon leva" i örat på mig, och då hoppade Samba up i sängen och vi låg alla tre och kelade och mös. Därefter plockade jag lite här hemma, duschade och gjorde mig iordning och vid halv två tiden kom Christoffers föräldrar Roy och Susanne med massor av krukväxter som födelsedagspresent! Så jäkla snälla dem är! Vi fyra och Samba åkte upp till Hallandsgården på Galgberget och fikade. Så jävla mysigt det var däruppe! Kände verkligen att det behövdes, riktigt skönt var det.
Vi satt där till halv fyra tiden och då körde Roy hem oss till mamma, där jag skulle firas. Och väl hemma hos mamma bytte jag kläder, för det var så galet varmt! Orkade inte ens sitta utomhus, så jag och Christoffer satte oss i vardagsrummet istället - där var det varmt och skönt minsann. Så kom mamma och pappa med lite presente, en tavla (som Kenneth Lundin gjort och jag har alltid älskat den (vi hade den hemma på CKV innan)), ett stort doftljus (vanilj),uppläggningsfat och pengar.  Vid fem tiden droppade Empa in (vi har blivit vänner igen, så jävla skönt <3 ) och av henne fick jag ett kort där det stod att hon bjuder på bio och middag i stan och jag bestämmer film, tid, var osv. Fyfan vilken bra present! Sen droppade Sara, Thobbe och Robban in. Jag fick mer presenter, hårfön, handdukar (av Bella) och en spegel med ramar så man kan sätta in bilder. Tack!
Vid sex tiden satte pappa igång grillen ochg då hade det (tack gode Gud) svalnat lite. Mormor, morfar och Titti droppade in och det gjorde även Johan, Johanna och Casper. Jag fotade jäklar i det så jag kommer ladda upp massvis med bilder snart. Vi grillade, åt jordgubbar och glass till efterätt, alla hade riktigt roligt och det var bara så jävla bra. Så jävla lyckat. Vid tiotiden tog Sara, Robban och Christoffer bussen hem till oss där vi skulle efterfesta lite. Johan bestämde sig för att följa med och festa lite men han cyklade och jag och Empa åkte bil med pappa för vi skulle köpa cigaretter till folket (och så hade jag massvis med presenter med som skulle hem på något sätt). Johanna och Casper åkte med så vi lämnade av dem också. Sen körde pappa hem oss och vi kom upp i lägenheten och alla var redan här.
Så bra det var. Johan var med, och det gjorde mig så jäkla glad. Riktigt ordentligt glad. :D Christoffer och Robban stack hem till Filip en stund, jag Sara Empa och Johan stannade här. Empa stack, Johan stack vid halv ett tiden. Och vid kvart över ett  gick jag, Sara och Robban till busshållplatsen vid Nyhems torg för Sara och RObban skulle ta bussen hem.
Och på min väg hem skulle jag möta Christoffer men vi gick om varandra haha. SÅ precis när jag kommit upp ringde han till min mobil: "Älskling, jag kan inte ringa upp genom portkoden. Dem har bytt ut våra namn, jag lovar! Kom ner och kolla!" Men jag sa att jag inte orkade gå ner så jag skulle kasta ner nycklarna istället. Men det stod ingen Christoffer utanför, så jag ringde honom "Älskling, du står vid fel port." "Oj... Det gjorde jag kanske..." Haha så söt! Men vid somnade gott vid tvåtiden och jag vaknade vid elva. Då hade Christoffer varit uppe sen åtta och städat här hemma.


Jag har nog världens bästa pojkvän.

Sen har jag världens bästa familj med, tack för världens bästa födelsedag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR