Lång dag

Idag har minst sagt varit en lång dag! Var hos mamma vid nio tiden och städade jäklar i det! Jag försatte deras internet i flyttläge med, på CKV men då var man tvungen att aktivera det igen i huset på Frennarp för att det skulle flyttas. Så jag suckade lite högt och fortsatte att städa. Alla dessa jävla lister, usch, fy och blä! Vid två tiden tog jag mig dock i kragen och cyklade bort till Frennarp med datorn, Bella hade ringt till mamma med och var hungrig så fick göra lite mat också. Men jag fixade internet, och fixade det trådlöst, gjorde mat, städade i köket och sen kom pappa vid kvart över tre med lite saker som skulle bäras in. Hjälpte honom med det, sen körde han hem mig till CKV. Det var vid fyra tiden och då smsade min älskling (som jag inte pratat med på hela dagen :( ) och sa att han var på väg hem = Sandris gladis! Så jag tog Samba, min tunga väska och lite TV sladdar och traskade hemåt. Väl hemma mötte jag min kärlek och vi gick upp till lägenheten, fixade TV:n och så åkte Christoffer iväg med sin mor för att hämta resten av pisset hos Klangy. (Typ skedar osv.) Medan han var iväg lagade jag mat åt honom, och jag gjoprde extra mycket som han kan ta med sig till jobbet imorgon. Han kom hem mitt i matlagningen och hans kompis Filip trillade in och jag fortsatte laga mat. Men jag fyllde hans matlåda och han fick i sig lite mat, sen kom mamma och pappa och visade mig hur tvättstugan fungerar! Vid halv nio var jag uppe igen och så låg jag och min kärlek och mös, och så somnade han haha : ) Helt slut!
Förresten, jag har nog helt glömt att berätta att mamma och pappa flyttade till Frennarp i lördags! Men det gjorde dem, så nu är ni med på det! Efter att vi hade flyttat allt grillade vi i den fina trädgården, åhå så härligt! Huset är så galet jävla fint och jag är så galet jäkla glad för mamma och pappa : )
Igår fick jag även hem min "barn"låda, en låda med lite allt möjligt i som mamma oh pappa sparat på sen vi var bebisar. Jättefina saker, t.ex:

Min favorit Disney film Skönheten och Odjuret på VHS

Bandet som mamma och jag hade om handleden på BB

Kort från när vi var små

Skedar som vi fått av mormor i rent silver (jag fick Madeleine och Sara fick Victoria (våra prinsessor))

Ett häfte från dagis med teckningar och kort

Riktigt gamla klassfoton

Mina gamla hådis

Och massa mer! Jag har fotograferat rätt mycket, och bilder kommer. Men har inte riktigt haft till att fixa till dem! Men det jag blev gladast och paffast över att hitta i lådan var en teservis som mamma och pappa köpt åt mig när jag var mycket mycket liten. Jag hade ingen aning om att den fanns däri, och jag har ändå haft ett humm om allt som legat i lådan. Men servisen var jättefin och jag blev nästan lite tårögd för att jag blev så glad. Serien heter Linnea, som är mitt andranamn. Och även om servisen är gammalmodig så, åh vad jag älskar den!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR