Student!

FÖR VI HAR TAGIT STUDEEENTEN, FYFAN VAD VI ÄR BRA!! Yes, igår var det min tur att ta studenten! Dagen var helt jävla awesome. Jag gick upp vid kvart i sex, drog en shot med mamma, Sara fixade mitt hår (inbakad fläta), och sen körde pappa mig hem till Johanna där vi skulle ha champagnefrukosten. Johanna, Corre, Ottilia och Niki kom dit och vi drack lite sen bar det av mot skolan. Väl i skolan fick vi frukost, lärarna höll tal och hade shower för oss, vi fick öppna tidslådan och se filmer som dem spelade in när vi började ettan. Superkul! Det var lite sorgset på ett sätt,speciellt när Liselott höll sitt tal. Hon gick upp och när han sa den första meningen tjocknade hennes röst och hon började gråta, vilket ledde till att tårarna började rinna på dem flesta i aulan. Usch, vad jag kommer sakna henne!
Efter tårar, skratt och sånger i aulan började klockan närma sig tolv och det var dags för att springa ut. Vi såg masvis med föräldrar, syskon, pojkvänner/flickvänner och där stod dem med sina paraplyer och plakat och vi gick nervösa upp på balkongen för att sjunga. Vi skrev och gapade, sjöng för full hals och rusade därefter ut till våra familjer. Vi såg även flaket komma, det coolaste flaket i hela jävla Halmstad! Det var ett lastbilsflak med ljudanläggning och tak, fyyyfan vad awesome det var att åka på det!!! Vi började åka typ ca kvart över tolv, och åkte runt fram till klockan två. Vi dansade, sjöng, hoppade, skre, och det var så jävla kul!! Folk blev så jäkla glada och så fort vi mötte ett annat flak drog alla ut händerna så vi nuddade varandra. Och när vi stod i dem långa bilköerna dansade dem andra flaken till vår musik, störtskönt! Liselotts son Arvid och hans pappa stod och tittade på oss, och när vi såg honom började vi heja: "ARVID, ARVID, ARVID!!!" Iiiihii så härligt det var. Jag tycker seriöst synd om dem som inte tar studenten, för detta är verkligen något som man inte vill missa!
Sen var det då studenttåget, och det var helt okej. Dock inte lika kul som att åka på flaket, men helt okej ;) Vi skrek inte så mycket i tåget, dem flesta snabbade sig för att man ville hem. Men det var ändå helt otroligt att gå igenom stan när man var i centrum liksom. Mötte älsklingen, mamma, pappa, Thobbe, Sara, Lena, Jonathan och Robban som hängde saker på mig vid stora tog och sedan fortsatte vi vår vandring. Vi skrek inte så mycket, inte förrän vi kom till Mårtensson och då skrek vi för full hals: "LBS, CHALALALALA LBS!!!" Vi vet ju att lärarna sitter där, och då ställde dem sig upp på stolarna och sjöng med. Så jävla maffigt och så jävla kul. Men när vi kom till parken ville man bara hitta sin familj och åka hem. Mötte Christoffer först, sen hittade vi Johanna och Casper. Casper pekade då på mitt plakat och frågade "Har han också tagit studenten?", det fick oss alla till att skratta gott. Helt plötsligt dök pappa, Thobbe, Robban, Sara, mormor, mamma och Titti upp så då splittrades vi och vi alla åkte hem och där blev det fest!
Dagen var så sjukt lyckad, jag blev så glad för allt jag fick och för att jag haft det så jäkla bra. Jag drack och drack men blev knappt full men jag var jättetrött! Så jag beslutade att inte följa med ut på krogen, för jag ville sluta dagen när den var på topp. Hade jag dragit in till stan trött och hade jag blivit blöt hade jag nog bara tjurat och så hade nog dagen gått käpprakt åt helvete. Så jag stannade hemma, men vid tre tiden kom en full pojkvän hem och masserade mig. "Det är din dag, du förtjänar det här. Jag älskar dig." Var det sista jag hörde innan jag somnade riktigt riktigt gott till en jätteskön massage.
Så min dag var helt jävla underbar :)
Här kommer bilder på några av smyckena jag fick, orkade dock inte ta kort på alla.
Det första är halsbandet jag fick av mamma, det andra fick jag av Christoffer :)


PHOTONERDEN

Nu är finalisterna uppe! Kolla om du är en av dom, om du är det är det bara att börja samla röster. Ha det bäst!


Blogg: http://photonerden.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR