"Oh my ears and whiskers, how late it's getting!"

Börjar inlägget med ett litet citat från Alice i Underlandet, jäklar vad länge sen det var man såg den. Den tecknade alltså, inte den nya som Tim Burton varit med och gjort. Den gillade jag faktiskt inte alls, det var en riktigt tråkig film faktiskt. Men, det börjar faktiskt bli lite sent! (Ja jag märkte det själv... Faktiskt, faktiskt, faktiskt! Fantastiska ord! Faktiskt.) Känner mig som en gammal tant här just nu, men ska upp och jobba imorgon ju. Då måste man ju bete sig liiiiiite granna vuxet. Men jag tror dock att det kommer bli en lugn dag imorgon, vi har bara två (?!) kalas imorgon. Det är otroligt lite. Idag var det också relativt lugnt och skönt på jobbet, det gillar vi!

Shit vad jag tjatar om jobbet... Sandris har nog blivit lite för vuxen här! Tänk om man blev lika liten och busig som Ellen igen? Eller nej, inte riktigt lika liten. Men tänk om man hade kunnat önska sig saker som helt plötsligt slog in? Jag skulle vilja önska mig lite kamerasaker då, och att jag helt plötsligt fick ett körkort så jag kunde köra runt och fotografera. Man blir lite... Fast när man inte kan ta sig runt. Så bilderna blir lite enformiga. Jag hade gärna velat åka till Särdals kvarn och fota, och till Tolarpsfallet. Men men, någon dag så ska jag minsann ta det där förbannade körkortet! Var så säker!



Linn

Härlig bild! :)


Blogg: http://lhfoto.blogg.se/
niki

Vilken bra bild Sandra. Otroligt fin.


Blogg: http://nikizekaj.blogspot.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR