Glad tjej

Som ni ser, så vann jag designtävlingen jag var med i! Är ritkigt nöjd och är därför på ett strålande humör idag, har busat runt med Samba och kan inte sitta stilla (ni kan ju förstå hur jobbigt det är att platta håret!).
Filmen igår var väldigt bra men jag gillade inte riktigt deras tolkning av asagudarna... Jag är väldigt kräsen när det kommer till myter och legender - rätt ska vara rätt! Sen var ljudet alldeles för högt, jag fick hålla för öronen i vissa scener, och jag tål ändå rätt högt ljud. Det gjorde alltså ont i öronen. Irriterande, är det bara hörselskadade som jobbar på biografen i Hamstad? Man kan ju undra :3
3D effekterna var riktigt häftiga när det var långsamma rörelser, som t.ex snöflingorna som föll - där trodde jag ett tag att jag kunde räcka ut handen och ta en! Fast är det snabba häftiga rörelse så blir inte 3D effekten så stor. Men allt som allt, var det riktigt roligt att gå på bio (även om jag låter som en gnällkärring)! Roligt att det går en röd tråd genom Iron Man 1 & 2, The Incredible Hulk och nu Thor. SHIELD dyker upp lite här och var, vilket är den röda tråden. Senare kommer fler superhjältefilmer och alla superhjältar kommer liksom samlas upp i en sista film. Lite som Justice Leauge. Rätt häftigt! Men det bästa av allt var att sitta där med hjärtat, bara han och jag.

Lammet på bilden nedanför är mormors flasklamm som hon har ute i Kvibille, stackarns mamma dog vid födseln så han är inte riktigt så stor som han borde vara + att han är helt ensam. Ingen tacka vill mata honom och inget lamm vill leka med honom så han ligger bara där i hagen. Stackars liten. Det händer dock att mormor låter honom vara i huset, det hade hon alltid förr. Små lamm som bodde inne i huset. Det var så kul att se som liten, små lamm som rände mormor runt fötterna som katter. Söt är han i alla fall 




Sara Grönberg

Fint det blev :D


Blogg: http://saragronberg.blogspot.com
meullerphoto

SÅ härlig bild!


Blogg: http://meullerphoto.blogg.se/
emilia

åh stackars liten, men ack så söt!


Blogg: http://nollfemnolltva.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR