Dem lovade bilderna från min 20 årsfest!














Nu har jag ju inte alla bilder tyvärr. Men här kan ni kika in på Saras fb album med så ser ni lite mer :)
Jag var smurf.
Christoffer var sumobrottare.
Sara och Robert var soldater.
Ida var servitris.
Sara DS var stoneage.
Jenny var solros.
Martina var Sverige.
Josefin var sjöjungru.
Klangy var slampig indianflicka.
Ricky var sjusovare.
Annika var Sally från Nightmare before Christmas.
Thobias var Satans mekaniker.
Nikki var sopa.
Jennifer var söt.
Isabell var uncle Sam.
Filip var student.
Petra var sjörövare.
Elina och Tommy var spioner.

Kul att alla klädde ut sig och gav sig in för det!! Riktigt roligt! På lördag blir det bullspelalkoholfest ;D Först ville jag och Sara DS sätta ihop en spelkväll, och då tänkte vi att ja då kan ju alla baka med så får vi något att smaska på! Men vi ska ju ha det på helgen så.. Då kanske folk vill dricka med? Så vi slängde in det med så det blir lite allt möjligt minsann! Ska bli kul!



Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vilka härliga bilder!



Har jag sagt grattis? Annars så gör jag det nu genom ett STORT hurra!



Kram


Blogg: http://wiilow.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR