Det händer grejer!

Först och främst; i onsdags köpte jag och Christoffer vår första bil! Den är suuuuuperduuuuperfin och vi är så otroligt glada!! Det är en Opel Vectra -03, och bagageutrymmet är jättestort och fint så ni kan ju förstå hur glad Samba är? Hon som älskar att åka bil har fått en finfin bil att åka i! Och det är så skönt för mig och Christoffer att kunna åka och handla utan att behöva "boka in" det med andra. Att kunna köra till våra föräldrar när vi vill och iiiih! Det är sådan frihet! Jättehärligt! Jag ska ta bilder nu någon dag så ska ni få se hur fin den är.

Och den andra "stora" grejen är väl att jag i fredags sa upp mig från Busfabriken. Vi behöver inte gå in på detaljer såhär öppet utan kort och gott var att jag blev så urbota trött på att ta emot skit och inte bli behandlad/ uppskattad eller respekterad så som jag borde bli. Ja, man kan ju tycka att ett jobb är ju ändå alltid ett jobb men efter ett år av det här så har jag fått nog. Jag stod upp för mig själv och... Det finns en gräns. Den gränsen passerades i fredags så då fick det vara nog. Så nu är jag arbetslös! Men jag börjar ju plugga heltid den 18 augusti. Och det är ju skönt, för jag tror jag kommer bli galen av att bara gå hemma nu! Jag måste ha något att göra.

Igår var det i alla fall fest här hemma, och jag fick träffa Sara och Martina igen. Hur ska jag klara av att inte se dem var och varannan dag? Usch och fy, kommer sakna mina vänner! Men vi får ses ändå. Det var kul att se alla andra som kom också såklart! 

"Experience is a brutal teacher, but you learn. My God, do you learn." - C.S Lewis



Marie

Hejsan,, roligt att du skrev och tack så mycket. Näee, man ska ju inte ta hur mycket skit som helt, samt att man ska inte sumpa sina chanser i livet för att jobba bara, då gör du rätt i att plugga =D



Ohh vad roligt att ni köpt ny bil, en 03:a är ju en relativt ny bil med =D



Ha en trevlig söndagskväll

Kramar


Blogg: http://myflowergirl.blogg.se/
Marie

Ohh tackar, ja Epi Otic är enormt bra också. Det är också ett öronrens, jag brukar också ha det i ute eller så får han vara i badrummet för det stänker då något enormt, Bellman hatar när jag har i det i hans öron, han ser ut som en jag vet inte vad då, hehe



Tack för tipsen, vad tejpar du med, finns det något speciellt du tejpar med?



Tack för tipset på rengöringen också, för den var billigare än den jag köper =D



Hoppas att du får en fortsatt bra dag, Bellman är piggare nu med, det ser ut att ha vänt =D

kramar


Blogg: http://myflowergirl.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR