Snart skolstart

Imorgon börjar skolan. Det känns helskumt. Men jaja! Dessväre har jag lite svårt för att få tag i kurslitteraturen men matteboken har jag, och kanske Människan socialt och kulturellt. Så då är det ju bara två kvar. Får väl beställa dem i värsta fall... Dem är ju hur dyra som helst!


Igår var jag i alla fall med Empa hela dagen. Har saknat Empa riktigt mycket. Ska bort till henne snart faktiskt. Det är skönt att veta att även om man inte umgås jämnt och ständigt, så finns vi ändå där för varandra. Inget är konstigt, allt är som det borde vara. Det är vänskap om något. Sen att vi är helt sjuka i huvudet när vi umgås är en annan sak! Love you Empsi! Vi ska möta upp Sara sen med, och därefter blir det hem till familjen Theodorsson! Kameran sak med så får jag se om jag lyckas jaga ifatt Flisan och ta några bilder.



Casper och pappa på bilden, jag tog den när vi var på Sjönedvads marknad i helgen :)


Angelica Hellstadius

Så fin bild.. (vi var också där) Kram

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det är en äkta vän, det håller jag med om!



Vilken mysig bild på din dem.



All lycka till nu när det gäller skolan.



Kram


Blogg: http://wiilow.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR