Ett år idag :)

För exakt ett år sedan, den 25 januari 2010, så blev jag och Christoffer tillsammans. Vi hade varit kära i varandra ett bra tag innan, och jag gick hem till honom mitt i nätterna för jag ville bara vara nära honom. Somna i hans famn, höra hans andetag. Och han sken alltid upp när jag kom, Samba blev rätt glad hon med (även om jag var väldigt rädd för henne då). Det är många som undrar hur vi träffades, och här har ni svaret. Den 11 november 2010 så fick jag detta mail på Facebook:

Vi snackade jättemycket på msn och jag föll pladask för denna underbara kille. Jag såg honom en gång på Citygross men vågade inte hälsa, hela magen pirrade men jag vågade inte. Men sen när jag var ute med Empa och Sara så såg jag honom utanför McDonalds, och då sprang jag fram och kramade honom. Sen träffades vi så fort vi var ute och festade. Han gick till Asia för att träffa mig (han hängde alltid på Idas förut) och jag flög in i hans armar så fort jag såg honom. Hela jag sken upp och Sara och Empa satt hela tiden och sa "Åh vad vi hoppas ni blir tillsammans!" Och för ett år sedan blev vi det! :) Vi har gått igenom mycket, haft lite tuffa tider. Men vi har också lyckats med riktigt mycket. Vi bor ihop i en trea, vi har Samba, och varje natt somnar jag i Christoffers armar. Hur arga vi än må vara på varandra så löser det sig alltid. Det viktigaste är att vi har varandra. Jag älskar Christoffer, och jag älskar hans familj. Susanne, Roy, Mikael, Lotta och barnen - dem har verkligen alla gjort sitt yttersta för att få mig att känna mig som en del av familjen och det gör jag. Dem har ställt upp i vått och torrt och det tackar jag dem för. Dem är underbara, precis som Christoffer.

Jag älskar dig hjärtat, tack för detta året :)




Susanne

Hej på er båda. Tack för de vänliga orden om oss.

De gick rakt in i våra hjärtan.



GRATTIS på ett års dagen, hoppas att det blir många fler år.

Christoffers familj




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR