Jobbigt trams

Nu är jag i en sådan där jobbig grej om att gå ner i vikt. Och jag har sagt till mig flera gånger att nu jävlar ska jag minsann skärpa mig med snask! Men ostbågar är ju så gott... Jag har funderat fram och tillbaka på att köpa gymkort, men den stora frågan är; har jag disciplinen att gå till gymmet i alla fall tre gånger i veckan? Eller slänger jag då ut pengar helt i onödan? Förr åt jag mer snask än jag gör nu, var hos min sjukgymnast två gånger i veckan där jag tränade i 1h och då höll jag min vikt. En bra, snygg vikt. Jag hade kurvor på dem rätta ställena. Men nu, nej nu får jag ta och skärpa mig. Jag SKA sluta vara tjockis Sandris och bli den där snygga tjejen igen. Vill vara fin för mitt hjärta. Vilka röstar för? Jag gör det i alla fall. Tror jag ska köpa gymkort och bestämma fasta dagar som jag tränar i alla fall en timme. Låter inte det bra?

Jobbigt trams var det här!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR