Tjurar... På mig själv.

PMS Sandra är i farten, och jag tjurar lite på mig själv. Jag har prov imorgon och är arg på mig själv för att jag inte pluggat bättre inför det. Jag kan ingenting om riksdagen? Mitt huvud är tomt. Så frågar man mig "Sandra, vad gör ämbetsmännen i riksdagen?" Då kommer jag sitta där, dum som ett spån och bli arg och förbannad. Varför har jag inte bara tagit mig i kragen och sagt nu jävlar pluggar du på dem här 50 sidorna och 4 häftena! Men neeeej; att kolla på Jurassic Park med Stoffe lät lite mer lockande. Det var även mer lockande att åka hem till mamma i helgen.
SLUUUTA UPP MED DET NU SANDRA! Idag ska inget locka mer än att läsa lite samhällsbok minsann. Eller ja, skriva detta inlägget först... Se! Jag gör det igen!....

Åh, dumma dag! Njut av lite bilder av Tubbe istället, Saras schäfer som är söt ibland, och lite ful ibland. Lite fulsöt sådär. Han har lite överskottfett på halsen som han kan använda som kudde. GOLLETUBBS!




Marie

Nu ngår det kommentera, hittade du felet?



Vad söt vovven är, samt fint ljus i bilden =D


Blogg: http://myflowergirl.blogg.se/
Tina

tjejen, du är grymt duktig på att ta kort på hundar! så mycket personlighet i dem!


Blogg: http://cutiepiepolly.blogspot.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR