Håll i hatten, det är Sandra bakom ratten!

Idag hade jag min första körlektion på Fartvinden, och det gick kalas tycker jag! Vi körde runt vid Kattegatt, HP och runt om. Körde till och med tillbaka till körskolan. Dragläget är fortfarande lite smått irriterande. Jag kommer ju iväg och det är långt ifrån hur det var första gången jag körde, men jag släpper upp kopplingen för snabbt. Men att växla och sånt kan jag, det är nemas! Denna veckan jobbar jag inget alls utan jag kan fokusera på skolan och körningen lite. Nästa vecka däremot blir fullspäckad.

Måndag 30/4: Delegeringsutbildning på Vallås med distriktsköterskan 8.30 - 11.30
Tisdag 1/5: Jobba 7.00 - 15.00
Onsdag 2/5: Skola 8.10 - 9.40 / Körning 13.40 - 14.50
Torsdag 3/5: Skola 8.10-9.40 / Plugga
Fredag 4/5: Körning 7.30 - 8.40 / Körning 8.50 - 10.00 / Jobb 14.45 - 15.00 (lördagen)
Lördag 5/5: Jobb fram till 15.00 / Plugga / Hem till mamma och pappa
Söndag 6/5: Mamma födelsedag, hipp hipp hurra! Men jobb från 9.00 - 20.00


Sen har jag ju skolan också som slutar nu i maj. Så jag måste verkligen röja undan så mycket som möjligt nu denna veckan. Halledar! Fan vilken klapp på axeln jag ska ge mig själv sen när jag fixat allt.
Har ett litet dilemma med gymmet med. Jag tror inte jag ska förnya mitt gymkort för i ärligehten namn så har jag inte råd. 300 kr/mån är mycket just nu. 300 kronor som hade gett mig mat istället liksom. Så vad ska jag göra istället? Ut och gå. Eventuellt börja springa? Just nu har jag tyngder på benen, visserligen bara 1.5 kg men jag har på dem när jag pluggar och bara knallar runt här hemma. Det är bra för mina knän i alla fall. Vad kan mer göra hemma? Situps, armhävningar? Vad finns det mer? Släng hit tips vettja!


Mamma ska få tillbaka cykeln snart så cykla kommer jag inte göra så mycket heller tyvärr. Därför är det ju dumt att säga upp gymkortet men... Jag är där inte tillräckligt ofta för att det ska bli 300 kr/mån. Det är helt enkelt inte värt det 

Smoothiestips tar jag också tacksamt emot, träningsbloggar. Ja rubbet! Problemet är att jag är kräsen som ett barn. Jag äter liksom INGA grönsaker och hatar fullkorn (klumpar) Vad gör man då?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR