Lista: Ett foto om dagen i April

Tänkte bara inleda med att natten gick superbra. Sov knappt något men det var bara för att det kändes ovant. Så nu ska jag hem och vila upp mig inför morgondagens pass :)

På instagram kör jag något som heter "photoadayapril" så har man en lista på något som man postar ett foto av varje dag. Idag är det 'Someone that makes you happy' och jag tänkte att jag kan ju blogga den listan med! Snilleblixt åhjaja. Och instagram har även släppts för android användare nu så; ladda hem och följ mig så jag kan följa er med detsamma! Eller kommentera vad ni heter på instagram :)

Någon som gör mig lycklig är självklart min älskling Christoffer.
'Jag älskar dig mer än igår men mindre än imorgon.'



Marie

Ohh så romantiskt skrivit =D. Samt skönt att höra att det gått bra =D,



Ja, det kändes bra, lite blandade känslor, tror det kan vara ett jobb för mig, men samtidigt inne, är ett teletjänst företag


Blogg: http://myflowergirl.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR