Påsklov? Knappt!

Full rulle på Stålgatan i Halmstad idag! Jag är supernervös inför att jobba natt, men ändå lite pepp. Vill komma igång med det så fort som möjligt. Så väskan är packad, godis är inhandlat och iPaden är fullsmockad med Smallville för jag tror inte jag kommer kunna sova inatt. Jag jobbar idag 14.45-13.00 imorgon och på torsdag jobbar jag 13.00-21.00 och jag ska även jobba på lördag 09.00-21.00. Visserligen påskafton men det är inget jag firar direkt så det gör inget. Vi har alltid firat påskafton på Länken med pappa, och det har ju varit mysigt på sitt sätt men nu när vi flyttat hemifrån blir firandet blir inte av liksom. Därför jobbar jag hellre!

Övningskörde även med pappa i söndags och det märks ju att jag inte suttit i förarsätet på en bil på 4 år. Och tilläggas skall att jag då, för 4 år sedan, endast övningskörde en gång! Så ni kan ju förstå hur mycket kärringstopp vi fick i pappas ford focus. Åh herregud så dåligt jag körde! Koppling och dragläge var inte mina vänner i söndags, halledar så dåligt det gick! Men mot slutet gick det lite bättre. Och igår så ville jag öva på just koppling och dragläge så jag och Christoffer lånade Lottas mysiga lilla Ford och övningskörde lite. Och inte ett enda kärringastopp fick jag, så det finns hopp för mig ändå! 

Ni märker att jag skriver lite hafsigt och slafsigt, det är för att jag är lite smått stressad och nervös. Men ni får ha en superhärlig tisdag så hörs vi imorgon, eller ikväll. Tjingeling!


Marie

Hoppas att det går bra på jobbet nu, samt bra att du gadderar dig lite med grejs så du kan koppla av till. Hehe, ja kärringastopp är inget kul =D



ja, men de tär ju så, de frisötschampoo som inte är för skänslig hårbotten luktar ju gott =D

kramar


Blogg: http://myflowergirl.blogg.se/
Elena

Vad jobbar du med? Lycka till!


Blogg: http://ellisono.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR