Jobb!

Att åka buss är det bästa jag vet, dubidubidubdub! Eller...? Nej, inte riktigt. Fast det är rätt mysigt ibland. Men inte just nu, inte på sommaren när man ska ut till Frösakull där jag jobbar. För på vägen ut dit så ligger Grötvik, Brottet och såklart Tylösand. Så det är galet många turister som ränner runt utåt det hållet så trafiken är rätt galen. Har jobbat sedan i onsdags men har haft lyxen att köra Johannas bil så det har gått lite fortare än buss. Men igårkväll efter jobbet lämnade jag tillbaka den så nu är det buss igen. Har man lyx jämnt och ständigt så är det ju till slut ingen lyx längre - "man ska inte få för mycket av det goda". Nej nu ska jag in och jobba, 9.00-21.00 och imorgon har jag natten. Men sen är jag ledig på tisdag, woho! Och så jobbar jag igen onsdag, torsdag, fredag. Men är ledig nästa helg! Fast då har jag drop in fotografering och massvis med bilder att pula med... Men det är roligare än att sitta på gumpen rätt opp och ner!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR