Åh vad livet är bra!

det är verkligen den känslan jag har just nu, satan i gatan vad livet är bra just nu. Jag har fått ett underbart jobb, sommaren är här, jag kämpar på i skolan och jag kan ta mitt körkort. Jag tappade plånboken i förrgår men jag orkar knappt ens bry mig. Korten är spärrade och nya är på väg så vafan, ingen idé att bli sur över det. Häromdagen ansökte jag om ett körkortslån, så att jag kan börja med körkortet så snart som möjligt istället för att vänta till i mitten av juni (då skattepengarna trillar in). Och lånet blev beviljat, så den 23 april är min första körlektion! Och det är en intensivutbildning så jag kommer så gott som bo på Fartvinden april/maj månad. Så nu ska jag övningsköra mycket med pappa. Tycker lite smått synd om honom då han först övningskört med Thobias, sen strax efter Isabell, som för övrigt tog sitt körkort i tisdags, och nu ska jag börja. Men det är ju en kort period och han tycker bara det är kul att jag ska ta mitt körkort. Så det är bara att tuta och köra! Hähä...

Jag har påsklov denna veckan men jag ska jobba lite istället. På tisdag börjar jag 14.45 och går av mitt pass 13.00 på onsdagen därefter. Så jag ska jobba mitt första nattpass i veckan, det ska bli spännande! Och på torsdagen jobbar jag 13.00-21.00. Gott med lite pengar måste jag säga.
Idag är jag hemma hos mamma och pappa på frennarp, uppdaterar just nu mammas iPhone. Och imorgon ska jag åka till Oskarström och fotografera lite med Marielle, ska bli rooooligt. Även om värmen nu ska försvinna så äh vafan det är bara att köra på!



Angelica Hellstadius

Så sjukt glad för din skull :) Lycka till med körkortet och med jobbet..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR