Baracker, nya skor och väntan.

Sitter i en barack, på Komvux, och väntar på min storasyster. Jag är så otroligt snäll som väntar två timmar i en obekväm soffa. Det, mina vänner, är uppoffringar! Äh, älskar att umgås med Sara så det är nemas. Vi ska hämta hennes hund Turbo sen, han är hos en hundvakt idag. Saras sambos syster Laura tar hand om Tubbsi under tiden Sara är i skolan idag för att han har lite problem med magen idag och har haft några dagar. Spyr han inte så bajsar han löst konstant. Vi är vana hundägare så ja hon har gett honom ris. Men Turbo är lite grinig och vill inte äta endast ris så hon fick råd av veterinären att blanda ner nötfärs och det äter han. Det funkade först men nu är det igång igen. Så hon ska ringa och boka tid med veterinären sen. Det ordnar sig :)

Förresten så jag på mig mina nya fina skor idag! Pappa köpte 3 par skor var åt mig och Sara i lördags. Gullepappa!



Marie

Ohh finfina skor och hoppas att ni får en snabb tid för snutteplutten, Så var ju Bellman också ett tag, men han fick ju ligga inne två dygn, så bra att ni kollar upp det minsann



Vill inte säga det för att skrämmas utan lika bra att kolla menade jag

kramar


Blogg: http://myflowergirl.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR